Suzuki Vitara

Технології

  • 1.4 BOOSTERJET

    Бензиновий двигун 1,4 BOOSTERJET

    Бензиновий двигун 1,4 BOOSTERJET K14D на 129к.с. для авто 2024 року випуску або К14С на 140к.с. для авто 2025 року випуску посилює задоволення від керування Vitara. Турбонагнітач через проміжний охолоджувач подає у циліндри стиснуте повітря, що у свою чергу дозволяє двигуну збільшити крутний момент в широкому діапазоні обертів, та досягти його максимальних показ­ників починаючи вже з 2000 об/хв. Система прямого впорскування додатково покращує показники витрати палива у різних режимах руху за рахунок впорскуван­ня палива безпосередньо у циліндри та оптимізації кількості, часу та тиску впорскуваного палива. Крім того, ефективність витрати палива також підвищується за рахунок електронного регулювання фаз газорозподілу (VVT), рециркуляції та охолодження відпрацьованих газів (EGR) і більш високого ступеня стиснення.

  • автоматична коробка передач

    6-ступінчаста

    Завдяки збільшеному діапазону передавальних чисел 6- ступінчаста автоматична коробка передач пропонує відмінну динаміку розгону, навіть при рушанні з місця, та збільшує економію палива при русі з активованим круїз-контролем на великій швидкості. Вбудований охолоджувач підвищує ефективність охолодження автоматичної коробки передач, також сприяючи економії пального

  • механічна коробка передач

    6-ступінчаста

    Передавальні числа оптимізовано з метою зниження витрат пального та одночасного збільшення динаміки водіння. Будь-якого моменту ви можете увімкнути необхідну передачу, а міцний корпус коробки передач поглинає шум та вібрацію для додаткового комфорту.

ALLGRIP SELECT

Технологія ALLGRIP 4WD

Коли справа доходить до продуктивності, система повного приводу ALLGRIP SELECT надає безліч можливостей насолоджуватися свободою пересування завдяки чотирьом режимам водіння. Кожен з них дозволяє найкращим чином реалізувати потенціал автомобіля в конкретних дорожніх та погодних умовах.

Режим Auto

Режим AUTO застосовується в нормальних умовах водіння: крутний момент двигуна спрямовується на передні колеса, пріоритет віддається економії пального. Активація повного приводу відбувається автоматично при виявленні пробуксовування передніх коліс.

Режим Sport

В режимі SPORT оптимізується реакція на натискання акселератора та збільшується розподілення крутного моменту на задні колеса. Разом це забезпечує ідеальне проходження крутих поворотів на звивистих дорогах.

Режим Snow

Режим SNOW покращує тягу та керування автомобілем на слизьких дорогах, вкритих снігом, льодом або брудом. В цьому режимі крутний момент передається на задні колеса, а ESP активується заздалегідь.

Режим Lock

В режимі LOCK центральний диференціал блокується для фіксованого рівномірного розподілу крутного моменту між осями. Так досягається оптимальне зчеплення коліс з дорогою в складних умовах. На швидкості понад 60 км/год автоматично перемикається в режим SNOW.

Освітлення

Денні ходові вогні

Денні ходові вогні унікальної форми передбачають вертикальне розташування світлодіодів. VITARA 2024 року виробництва додатково обладнані протитуманними фарами, які покращують видимість за поганих погодних умов.

Денні ходові вогні suzuki vitara

Освітлення

Фари зі світлодіодами

Потужні та надефективні рефлекторні світлодіодні FULL-LED фари, встановлені на VITARA 2024 року виробництва, обладнаних двигуном 1,4 BOOSTERJET 48V SHVS м'який гібрид (Mild hybrid), окрім чудового ефективного освітлення у будь-яку пору доби або року, підкреслюють належність авто до топової лінійки VITARA та роблять екстер’єр VITARA ще більш емоційним та привабливим.

Фари зі світлодіодами suzuki vitara

Електронні асистенти

Сучасні технології

* УВАГА! Встановлені на автомобілі датчики мають обмеження щодо виявлення перешкод. Будь ласка, не покладайтеся лише на електронні системи. Завжди дотримуйтесь безпечного водіння. Також зауважте, що рекомендована дистанція до транспортного засобу попереду залежить від швидкості в конкретний момент.

Система утримання на схилі

При рушанні вгору на схилі система HILL HOLD CONTROL протягом двох секунд запобігає скочуванню автомобіля назад. Цього часу достатньо, щоб водій встиг перенести ногу з педалі гальма на педаль акселератора.

Система курсової стійкості ESP*

Система курсової стійкості запобігає втраті зчеплення коліс з дорогою, допомагаючи контролювати автомобіль під час проходження поворотів, а також на слизьких покриттях. За виявлення пробуксування коліс система ESP автоматично обмежить крутний момент двигуна і вибірково задіє гальма, щоб допомогти водію зберегти контроль. * ESP є зареєстрованим торговим знаком Mercedes-Benz Group AG.

Кольоровий дисплей

У центрі комбінації приладів розташований сучасний 4,2-дюймовий мультиінформаційний кольоровий РК–дисплей, який надає водію точні та надійні дані про динамічні характеристики автомобіля і роботу його систем. На динамічному дисплеї відображаються дані багатьох функцій, наприклад режиму ALLGRIP, потужності двигуна та крутного моменту, дані про прискорення і гальмування, та інші. Завдяки численній кількості опцій ваша поїздка буде завжди цікавою.

Датчики паркування

Ультразвукові датчики в бамперах виявляють перешкоди, надають звукові та візуальні попередження у вигляді повідомлень або звукових сигналів на мультиінформаціонному дисплеї.

Камера заднього виду

На дисплей можна виводити зображення з камери заднього виду, яке допоможе водієві зберігати кращий огляд ззаду під час руху автомобіля заднім ходом.

Безпека

Suzuki Safety Support

Найвищий рівень безпеки – незмінна риса Suzuki Vitara. Модель оснащена всіма необхідними на сучасних дорогах системами безпеки такими, як 7 подушок безпеки, міцна конструкція кузова система курсової стійкості ESP.
Елементи активної і пасивної безпеки, застосовані в Vitara, здобули найвищу оцінку Euro NCAP.

Автоматичне гальмування*
Зміна смуги руху*
Контроль мертвих зон*
Адаптивний круїз-контроль (ACC)*
Попередження про рух ззаду*

Автоматичне гальмування*

Під час руху Vitara використовує два датчики — монокулярну камеру та лазерний датчик, щоб визначити, чи існує ризик зіткнення з транспортним засобом, що рухається попереду, або пішоходом. У разі виявлення потенційного зіткнення автомобіль реагує в один із трьох способів залежно від ситуації. Застосовує різке автоматичне гальмування, якщо ризик зіткнення збільшується. Активує систему допомоги при екстреному гальмуванні для збільшення гальмівного зусилля в разі високого ризику зіткнення, якщо водій панічно натискає на педаль акселератора.
* для Vitara 2024 року випуску

Зміна смуги руху*

Під час руху Vitara використовує два датчики — монокулярну камеру та лазерний датчик, щоб визначити, чи існує ризик зіткнення з транспортним засобом, що рухається попереду, або пішоходом. У разі виявлення потенційного зіткнення автомобіль реагує в один із трьох способів залежно від ситуації. Застосовує різке автоматичне гальмування, якщо ризик зіткнення збільшується. Активує систему допомоги при екстреному гальмуванні для збільшення гальмівного зусилля в разі високого ризику зіткнення, якщо водій панічно натискає на педаль акселератора.
* для Vitara 2024 року випуску

Vitara Автоматичне гальмування

Зміна смуги руху*

В оновленій Vitara контроль зміни смуги руху контролюється трьома системами: системою попередження про зміну смуги руху - на швидкості від 60 км/год вона розраховує траєкторію руху автомобіля, і при необхідності надає водієві відповідне візуальне і тактильне попередження; системою запобігання зміни смуги руху - активується на швидкостях від 60 до 160 км/год і в разі відхилення автомобіля від смуги автоматично допоможе водієві повернути автомобіль назад; попередженням про виляння - активується на швидкості від 60 км/год і обчислює модель руху автомобіля, надаючи звукове та візуальне попередження.

* для Vitara 2024 року випуску

Контроль мертвих зон*

В оновленій Vitara контроль зміни смуги руху контролюється трьома системами: системою попередження про зміну смуги руху - на швидкості від 60 км/год вона розраховує траєкторію руху автомобіля, і при необхідності надає водієві відповідне візуальне і тактильне попередження; системою запобігання зміни смуги руху - активується на швидкостях від 60 до 160 км/год і в разі відхилення автомобіля від смуги автоматично допоможе водієві повернути автомобіль назад; попередженням про виляння - активується на швидкості від 60 км/год і обчислює модель руху автомобіля, надаючи звукове та візуальне попередження.

* для Vitara 2024 року випуску

Vitara Зміна смуги руху

Контроль мертвих зон*

Зміна смуги на швидкості вище 15 км/год стала безпечнішою завдяки двом радарним датчикам, встановленим в задній частині автомобіля з обох боків, які здатні виявляти транспортні засоби, що знаходяться в «мертвих» зонах автомобіля або наближаються до них. У разі виявлення автомобіля, що знаходиться в «мертвій» зоні або наближається до неї, підсвічується попереджувальна світлодіодна піктограма у відповідному дзеркалі зовнішнього огляду. Якщо водій збирається змінити смугу руху, разом із підсвіченням попереджувальної піктограми подається звуковий сигнал.

* для Vitara 2024 року випуску

Адаптивний круїз-контроль (ACC)*

Зміна смуги на швидкості вище 15 км/год стала безпечнішою завдяки двом радарним датчикам, встановленим в задній частині автомобіля з обох боків, які здатні виявляти транспортні засоби, що знаходяться в «мертвих» зонах автомобіля або наближаються до них. У разі виявлення автомобіля, що знаходиться в «мертвій» зоні або наближається до неї, підсвічується попереджувальна світлодіодна піктограма у відповідному дзеркалі зовнішнього огляду. Якщо водій збирається змінити смугу руху, разом із підсвіченням попереджувальної піктограми подається звуковий сигнал.

* для Vitara 2024 року випуску

Vitara Адаптивний круїз-контроль

Адаптивний круїз-контроль (ACC)*

Якщо попереду рухається автомобіль, система адаптивного круїз-контролю використовує технологію радіохвиль, призначену для автовизначення дистанції від автомобіля до транспортного засобу попереду - згідно установки, обраної з трьох можливих. Якщо автомобілі попереду відсутні, система підтримує швидкість, встановлену водієм (від 40 км/год). Адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go, доступний для автомобілів з 6-ступінчастою АКП, допомагає водієві прискорювати і гальмувати автомобіль, зберігаючи безпечну відстань до транспортного засобу, який рухається попереду.

* для Vitara 2024 року випуску

Попередження про рух ззаду*

Якщо попереду рухається автомобіль, система адаптивного круїз-контролю використовує технологію радіохвиль, призначену для автовизначення дистанції від автомобіля до транспортного засобу попереду - згідно установки, обраної з трьох можливих. Якщо автомобілі попереду відсутні, система підтримує швидкість, встановлену водієм (від 40 км/год). Адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go, доступний для автомобілів з 6-ступінчастою АКП, допомагає водієві прискорювати і гальмувати автомобіль, зберігаючи безпечну відстань до транспортного засобу, який рухається попереду.

* для Vitara 2024 року випуску

Vitara Контроль мертвих зон

Попередження про рух ззаду*

На швидкості до 8 км/год під час руху заднім ходом автомобіль використовує два радара в задній частині автомобіля для допомоги водієві, попереджаючи його про наближення транспортних засобів з обох боків при виїзді автомобіля зі стоянки заднім ходом. У разі виявлення транспортного засобу система попереджає водія за допомогою візуального повідомлення на інформаційному дисплеї та звукового сигналу. Це робить виїзд зі стоянки, де видимість обмежена з одного або двох боків, більш безпечним.

* для Vitara 2024 року випуску

Vitara Попередження про рух ззаду

Hybrid system

Гібрид

SHVS

48-Вольтова м'яка гібридна система SHVS від SUZUKI складається з інтегрованого стартера-генератора (ISG), який водночас виконує функцію електродвигуна, літій-іонної батареї з робочою напругою у 48 Вольт і перетворювача постійного струму 48В-12В. Завдяки використанню у гібридній системі більшої робочої напруги, ніж звичайні бортові 12В у авто, збільшується кількість енергії, яка отримується під час гальмування або уповільнення, а також збільшується потужність електродвигуна, який допомагає звичайному бензиновому двигуну, що у свою чергу призводить до зменшення споживання палива та покращення загальної ефективності руху.

Регулювання крутного моменту

Система регулювання крутного моменту пришвидшує реакцію на прискорення, миттєво додаючи крутний момент від електродвигуна до крутного моменту бензинового двигуна, для компенсації затримки реакції бензинового двигуна.

Підвищення крутного моменту

Підвищення крутного моменту робить прискорення більш плавнішим та потужним, миттєво додаючи крутний момент від електродвигуна до крутного моменту бензинового двигуна, поки не почне працювати турбонагнітач.